סוגי בדיקות פוליגרף

בדיקת פוליגרף

אנחנו, ב"בר פוליגרף" נשמח לעמוד לרשותכם ולספק לכם את המענה שבגינו פניתם אלינו. אנו יודעים עד כמה אמינות, מקצועיות וגם דיוק הם פרמטרים שחשובים לכם ולשם כך אנו מקפידים על התאמה נכונה לכל הצרכים. כל בדיקת פוליגרף שאותה אנו מבצעים עומדת בכל התקנים והכללים הנדרשים ומבטיחה לכם את רמת האמינות הגבוהה ביותר. כך תוכלו לדעת, למשל, האם העובד שאותו אתם בוחנים אכן מתאים לשורותיכם והאם המועמד לתפקיד החשוב אכן צפוי להביא איתו את כל מה שאתם מחפשים וזקוקים לו. גם אם אתם חושדים בבן או בבת הזוג שלכם או אפילו בשותף העסקי שלכם, נבצע עבורכם בדיקת פוליגרף מתאימה שתאפשר לכם להתעמת עם החשש.

סוגי בדיקות הפוליגרף העיקריים:

אנו פונים ללקוחות פרטיים ועסקיים כאחד, ומתאימים את בדיקות הפוליגרף באשר לסיטואציה הדרושה. ניתן למצוא מצבים מורכבים יותר ומורכבים פחות אשר בדיקה שכזו יכולה להיות אבן דרך בפתרונם. הסטנדרטים בהם אנו עומדים הינם בין הגבוהים ביותר כיום, במטרה להעניק את השירות המקצועי ביותר וכך להוציא את לקוחותינו מרוצים ולשמרם לטווח הארוך.

בדיקות הפוליגרף שלנו הן הדרך למצוא ולגלות את האמת. ישנם לצערנו לא מעט מצבים, בין אם בחיינו הפרטיים ובין אם במסגרת מקום עבודתנו, שבהם צצים ועולים חשדות וסברות מסוימות לגבי אנשים קרובים או רחוקים. סברות וחששות אלו עשויים להקשות מאד עלינו בהתנהלות היום יומית וגם לגרום למצבי חוסר אמון, הפוגעים בקשרים הבינאישיים. כדי להימנע מהתדרדרות המצב והתפתחותם של מצבים פחות נעימים, ביצוע בדיקת פוליגרף של מכון מוסמך, מקצועי וגם אמין מאד כמותנו, היא הדרך הנכונה.

מתלבטים ותוהים האם בדיקת פוליגרף היא הפתרון הנכון עבורכם? נשמח לעמוד לרשותכם בטלפון ולספק לכם את התשובות לכל השאלות. נסביר לכם כיצד עובדות בדיקות אלו, מה מלמדות אותנו תוצאותיהן וגם באילו מצבים ומקרים בחיים כדאי לנו לבצע אותן. ואם תרצו לשמוע את כל זה פנים מול פנים, אנחנו יכולים להיפגש. בפגישה נספר לכם עלינו ועל השירות שלנו ומשם – נמשיך.

בואו ניפגש

מילאו את השדות בטופס ואחזור אליכם בהקדם

4 + 1 = ?

פרטים ליצירת קשר

 כתובת : ברקוביץ' 4, ת"א | טלפון : 073-3744663
דוא”ל :info@barpoly.co.il 

Scan the code
דילוג לתוכן